Merhaba arkadaşlar. Bende doğum hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum. Benim hamileliğim başta biraz sıkıntılı geçti. 6 haftalıkken kalp atışını duyamadık doktor Bir dahaki hafta gel dedi gebelik kesen geride dedi sonra benim 9. Haftada kanama mı oldu acile gittik kalp atışları vardı ama kanama devam ediyordu bana yatak istirahati ve progesteron verdi kanamam Tam 2 ay sürdü 2 ay boyunca sadece yattım 2 ay sadece yemeği ve tuvalete kalktım 2 ayın sonunda kanamam kesildi verdiği ilacı kullanmadım progesteronu okuduğum bir kitapta bu ilacın kar ve zarar oranı gözeterek Önemli olan bebeği hayatta tutmak olduğu için veriyorlarmış Ben kullanmadım ama yine de kanamam durdu Sonra kanamam durduktan sonra kasık ağrılarım başladı doğuma kadar sürekli kasık ağrısı çektim bazen yürüyemeyecek kadar şiddetli oluyordu sonradan ve tansiyon çıktı ödemde Tansiyonum 17 lr çıktı oluyordu Bir de kanamam bebeğin eşinden kaynaklanıyordu Bu sebepten dolayı da bebeğin eşinde erken yaşlanma vardı gelişimin etkilemişti 3 hafta Önden Giden bebeğim 36 haftada gelişimi durdu Sonra 37 haftada kontrole gittim doktorun daha beklemeyelim Yarın bebeği alalım dedi 15 Mayıs Salı günü saat öğlen saat ikiye randevu vardı akşam eve geldik Gece 1 gibi oturduğum yerde birden suyum geldi oğlum beklemeye niyetli değildi yarına kadar bekle yemeyecektim sonra apar topar hazırlanıp hastaneye gittik şu gelme meselesi çok tuhaf resmen çeşme gibi alttan Akıyor ve kesinlikle engelleyemiyorsanız hemen acilden giriş yaptık çatı muayenesi yaptılar 4 santim açıklık var dediler nst bağladılar Bebeğin kalp atışları çok yavaşlamıştır gece saat ikide doktorumu aradılar doktorun Cüneyt Bey gece 2 de geldi ve genel anestezi yaptı bebek Saat iki buçukta dünyaya geldi Ben aslında spinal istiyordum ama ameliyathaneye girince biraz korktum ve titremeye başladım Bir de Acil olduğu için beni direkt genel anesteziye aldı Ben ameliyathanede uyandım ağzımda hortum vardı bir saatte neredeyse Ağrı çektim ama en azından her şey 2 saatte bitmişti doğum gerçekleşmiş ve oğluma kavuşmuştu Doğumdan çok korkuyordum Aceleye gelmesi iyi oldu Sonra ödemden dolayı ayaklarımda çok şişti kaldı ilk Kalkmam da Sezeryanda kolaydı sadece ilk ameliyattan çıkınca çok ağrım oldu ama Yanımda Yatan meleğimi gördükçe o Ağrı Size hiçbir şey olarak geliyor Sonuçta candan can ayaklanıyor sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplarım Hakkınızı helal edin Çok uzun oldu hayırlı Ramazanlar.😇😇😇