B-s123 Mayisbali benim bugün başladı ya çok kötü oluyo gerçekten ama ben kendim için daha erken diye düşünüyodun 19+3 üm bende
Mayisbali B-s123 mide yanmam da oluyor gaviscon yaZdı doktor isterseniz doktorunuza söyleyebilirsiniz hiç zararı yok dedi kullan . Sadece mide yanmam olunca içiyorum sürekli değil . Valla şu bel ağrısı devam ederse heralde kalkamam yerimden
Mayisbali B-s123 Tetanoz aşısı mi ? Eğer onu soruyorsanız oldum aile hekimliği çağırıyor zaten 20. Haftada