Seyma46 Kızlar merhaba ben 22 haftalık gebeyim. İki gündür karnımda bi acı var tam göbeğin sol çaprazında. Sanki içerden bi batma gibi çok canımı acıtıyor. Ayakta olunca daha çok acıyor uzanınca hafifliyor. Böyle bi şey yaşayan var mı aranızda ?