Trknavci Sizi çok çok iyi anlıyorum,ki kötü bir şey dememişsiniz bile.Tabiiki insan kızdan sonra oğlu,erkekten sonra kızı olsun isteyebilir bundan doğal ne var ki? Bazı insanları anlamıyorum..2 kızım var benim de çok cokkk şükür,şimdi 3. Ye hamileyim,Allah’a hep hayırlısı için dua ediyorum ama bi yanım tabii oğlum olsun istiyor.Nasip bakalım ne olacak 🙃 Çok merak ediyoruz.Kız olursa da seviniriz 🙏🏼 Allah ne derse o…