Bikbi06 Kızlar ben 33+4 haftalığım. Bebek başı 36+4 ile uyumlu doktora sordum bugün normal dedi bi de bu değerler yanıltıcı olabilir doğumdn sonra görürüz dedi bi sorun yok dedi. Normaldir değil mi aranızda böyle olan var mı ?
Pinkgueen Bikbi06 bebeklerin başları zaten bedenlerine göre büyük olur tabi haftasıyla gitmesi farklı bir durum ama endişe edilecek bir şey yoktur
Zeynepahmett Benim ikizlerden birinin iki hafta ilerde canım. Düşün Doktor söyleme gereği bile duymadı ultrason kağıdında fark ettim. Sonra ben sordum önemli değil dedi.. ayrıntılida bir sorun cikmamissa korkms
Bikbi06 Zeynepahmett iyi bari içim rahatladı ya bende bugün sordum kağıtta görüp gülüştük bizim türk yapısı böyle dedi 😅
Yunusemreninannesi Bende bugun dr gittim ve doktor ilk basinj bakti ve 2 hafta onde gidiyo dedi sonra vucudu normal dedi ama kafa buyuklugu sorun degil dedi