Mamy987 bende de var aynısı. Sürekli doktora gitme ve iyi olduğunu görmek istiyorum. Çarşamba günü ikili teste gircem. Kafamda hep ya şöyle derse ya böyle derse diye şeyler geçiyor. Ve endişem artıyor. Kendimi olabildiğince sakinleştirip karnımı seviyorum. İyisin, sağlıklısın ve benimlesin diyorum. Hareketlerini hissedince daha rahatlarım diyip kendimi sakinleştiriyorum.
Mesela forumda başkasının bebeği ile ilgili üzücü bir durum okuyunca ya bizde de varsa diyip evham yapıyorum. Allahım herkesin bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşaallah.