Kızlar bende 17+4 ken gittim %90 kız dedi, bacaklarını çok açmıyor ama kaç kez bakındım yok bi organ. Kız dedi. Sen yinede kıyafet alma da, %100 diyemem dedi. Ben kız diye ayağa kalkındım, herkese söyledik 😂😂 sizce değişir mi böyle olma imkanı var mı