Semrakrbck Kızlarr Meryem ana otu varmış doğuma girince suya konuluyormuş doğumun daha kolay geçmesi için bilen var mı acaba??
minnakmina Semrakrbck evet ben ilk doğumumda yapmıştım dogum başlayınca duasını okuyup suya katıyorsunuz dogum bittikten sonra sonra sudan çıkarıyorsunuz
Sssevgiii Semrakrbck internetten almanı tavsiye etmem çünkü suda kolay açılması için ince dallı olması gerekiyor diğer türlü kalın olanlar var açılması zor oluyor aktardan kendin görüp alsan daha iyi olur😊
minnakmina Semrakrbck bence vardı çünkü ne açılmam vardı ne suyum gelmişti sıfır sancı sıfır açıklıkla doguma girdim açılmam hızlı ilerlemişti
Tugbahanim1 Bana da ümreden annem getirmişti. Doğumda kullanacağız duasının ne olduğunu bilmiyorum bilen var mı arkadaşlar?