Ebruusimsekk Şafak 76 çantamızın ve odamızın eksiklerini tamamlıyoruz yavaş yavaş bende erken doğum fobisi var da sizde durumlar nasıl anneler
kubra_c Ebruusimsekk Şafak 82 bizde 5.ayımızda odamızı ayırtmıştık Pazartesi günü ücretini ödeyip getirticez inşAllah eve sonra yıkama ütüleme inşAlla 😌 erken doğum fobisi değil de tedbirli olmak her zaman iyidir diye düşünenlerdenim bende 😬
Boncukbeyinannesi Ebruusimsekk benim de 52 gün kaldı hayırlısıyla onumuzdeki hafta çanta alıp yıkayıp utulediklerimi yerleştirip çantayı kapının önüne koyacağım kısmetse 😊
Melekanne2606 Ebruusimsekk Son 31 günüm kaldı eksik hiç birşeyimiz kalmadı şükür hersey hazır oğlumun gelmesini bekliyoruz artık 🥰
kubra_c Ebruusimsekk amin inşAllah sağlıkla kavuşalım da bebeklerimize gerisi bir şekilde halloluyor 🥰
-Ozlemcelik388 49 günümüz kaldı 🤰☺️ kıyafetlerimiz yıkandı alışveriş bitti sadece dolap ve beşik eksik. Cantamizida hazirlayacam bu hafta inşallah ☺️agirlasinca zor oluyormuş gerçekten 🙈
Pinkgueen Ebruusimsekk kızınkileri giydiririm artık ona kullanmak nasip olmadı pembiş giysin oğlanda ne olacak :) elzem şeylerin çoğu var bezi şunu bunu iki üç çeşit zıbın alıcam sadece bide kendime yeni pijama takımı 😅
-Ozlemcelik388 Ebruusimsekk Aynen valla ☺️☺️az önce lohusa pijama aldım ☺️bir heyecan oldu. Rabbim herkese nasip etsin inşallah