Kızlar bugün 36+4 olduk.2 hafta önce de kontrole gittim nst ye aldılar sancım çıktı yatış istemişti doktorum ama ben imza atıp çıkmıştım.Bugün kontrole gittim nst de sancım çıktı açılmama baktı yoktu yine yatış verdi imza atıp çıktım bir şey olur mu ki ilk doğumum olucak Bilgi verir misiniz