Bazı devlet hastaneleri sadece kanama olduğunda ultrasona almıyor kadın doğumda çalışan hemşire tanıdığımız sancım var kanamam çok oldu de o zaman alırlar demişti tıp fakültesinde o şekilde hemen ultrasona almışlardı. O şekilde söyleyin tıp fakültelerinde acilden nöbetçi kadın doğum bölümüne yönlendiriyorlar