Bey3za5 Arkadaşlar merhaba 14+1 ve yoğun bel ağrım var. Masa başında çalışıyorum ondan olabilir mi sizce.? Aynı durumu yaşayan var mı?
Teacherella1 Bey3za5 son 4-5 gündr yasıyorum, kasık bel ağrısı vajına ağrısı bugun doktora gittim şükür bir sıkıntı yoktu, bol dinlen bol su iç fln dedi. Sürekli oturmakda bel ağrıtır arabaya binince benimse çok ağrıyor evde genelde uzanıyorum ben
Senemunlu Bey3za5 bel agrisi var bendede 14 oldum ama kaskk vevajina agrisi daha fazla. Hatta gitmemek icin zor duruyorm. Sabah gidicrm sanirsam
Bey3za5 Teacherella1 evet kötü bişey olmasından korkuyorum. Doktorumu aradım bolca dinlen ve su iç dedi
Bey3za5 Senemunlu aman iyi bari benimde sabaha kadar dinlenince geçiyo hareket edince ya da ayakta durunca yine başlıyo
Senemunlu Bey3za5 yarin gidicem artik , 2. Gebeligim ama sürekli kasik agrim var endiselendim iyice . Bel agrisi oyle malesef ilkinde cok olmadi ama dedigin gibi auakta ve hareket edince kopuckmis gibi agriyodu