Dilber98 İyi akşamlar kızlar.Adet günümden 2 gün geçdi beyaz su gibi akıntım var,koku ve kaşıntı yok.Böyle olup hamile kolduğunu öğrenen var mı?
Hkk0809 Dilber98 isterseniz erken gebelik testi alın bazı markalar iyi sonuç vermeyebiliyor benim 5 tl ye aldığım daha iyi sonuç vermişti
Dilber98 Hkk0809 canım benim normal döngüm 33,35 gün arası 33-cü günümde yaptim test negativ o kadar bekletdim testi silik bile çikmadı ama iık kez böyle oldum ovulasyondam şimdiye kadar beyaz su gibi akan akıntı devam ediyor.