Borusesi İyi akşamlar çok post açıldı biliyorum ama sormak istedim anlamadığım için kendi doktorum yapmadığı için testi 29 Ocak gününe randevum var başka hastaneden ve tam o gün 11 haftalık oluyorum 2li testi yaparlar mı? Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim
oglum0603 Borusesi bende ikiliye gidicem 13+3 oluyorum bakalım bana yapacakmi. Randevu sıkıntısı yasadim
September_ Ben de 10+3 de gitmiştim test yapmak istiyorsan 15 gün sonra gel demişti ama belki yaparlar 11. Haftada da 🤷🏻♀️
Borusesi September_ ay bilmiyorum doktoru değiştireceğim 2 hafta sonra gel dedi muayeneye ama 2li yapmam dedi ben sadece 4lü yapıyorum dedi bende ona gideceğime başka doktora giderim dedim
Mavi87 Borusesi benim 10+5ti ama 11 haftalık gösteriyordu ultrasonda. Sanada yaparlar burun kemiğine bakcak kuzum o çok önemli faktörmüş. Sen başka hastanede kandan yaptırcaksın galiba dimi
Borusesi Mavi87 evet hem kan yaptıracağım hem de ultrason çünkü 😏 doktor yapmıyor bende iyi bir doktor bulana kadar başka hastaneye gideceğim artık gitmeyi düşünmüyorum beslenme ile ilgili sorular soruyorum diyor ki ne istersen ye bebek senden daha beslenmez kafein sigara tüketme bir de ilişkiye girme diyip çıkıyor işin içinden ultrasonda iyi bakıyor ama bebeği 20 dk inceliyor
Fatma_7 oglum0603 11 ila 14 hafta arası yapılıyor içiniz rahat olsun doktorum beni 13. Haftamda çağırdı
Mavi87 Borusesi benim eski doktorum öyleydi değiştirdim bende iyiki değiştirmişim. Ağzından zorla laf alıyordum resmen. İçine sinsin hem doktorun, eve geldiğimde gıcık oluyodum resmen bende
Ozlemyeni Rabismomm4 doktordan sonra yazarmisin neler yapiyolar.bende pazartesi yaptircam😊 11+1 olcam
Burcinn1703 Ben de 11+3 de yaptırdım bebeğin minimum 4.5 cm olması gerekiyor demişti doktorum boyu falan tutuyorsa yapılır