Alps Arkadaşlar bütün gebe polikliniklerinde şuanda randevu mevcut. Gidecek olanlar için bilgi vermek istedim
Alps Msydn6 bilmeyenler var hala o yüzden yazdım 🤭 bende almadım randevu . Sadece randevu alamamaktan şikayetçi olanlar için yazdım 😁
ikiponcik_annesi Bende bişey sorucam ama jinekoloji bölümüne aldm sen gebesin seninle ben ilgilenmiyorum demez dimi doktor 🤔 yani ayrıyetten gebe polikliniği diye almam gerekmiyo dimi
Alps ikiponcik_annesi ayriyeten gebe plk. Alman gerekiyor canım . Adnan Şar var doktor olarak ona aldıysan o seni geri cevirmez. Yani her doktorun gösterdiği toleransa bağlı kimisi bakıyor kimisi yolluyor. Hasta kayittakiler hemen geri çeviriyor da sen doktorun kendisiyle görüş
ikiponcik_annesi Alps doktorun adıda burcu uçar ama hep jinekoloji 1 2 3 var gebe polikliniği kalmamıştı ya tühh 🙄 sağol cnm bilgilendirdin boşuna gitmemiş olurm en azından
Alps ikiponcik_annesi eğer mesafe yakınsa bir uğra şansını dene derim. Bide ayrı bı bilgi daha vereyim , bu hafta o doktor jinekolojideyse haftaya başka poliklinikte oluyor. Son haftalarındaysan randevu almana gerek yok bu arada
ikiponcik_annesi Alps yok canım ya esenlerde oturuyorum kızı anneme bırakıcam falan zor daha 22 haftalık hamileyimde hic kayıt oluşturmadım orda gebe polikliniğine doğumuda orda yapmak istiyorum bakalım kısmetse
Alps ikiponcik_annesi anladım , talep oluşturun o zaman mutlaka bildirim gelecektir sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah 😊
ikiponcik_annesi Alps anladm cnm teşekkür ederim amin burdaki bütün hamişler bi avazda kurtuluruz inşallah 🥰