[bilinmeyen] benim 32+5 te sancım çıktı 1 parmak kadar, 1cm kadar açılman var dedi ebe. Sancı kesici ilaç kullanıyorum doktor 1cmlik açılmayı çok önemsemedi gezip dolaşma yatıp dinlen bol bol dedi. 2 haftayı geçirdim şimdilik bir sıkıntı Yok şükür 🙏🏻