Pnrss06 Merhaba arkadaslar çatlatma ignesi olup ne gibi belirtileriniz oluyo.Benim hala hiçbir belirtim yok.Daha öncese post acmıstım.Kacıncı günde belirtiniz oldu.
Melihakaya Pnrss06 canım bende yaptıralı iki gün oldu ama bugün batma ve ağrı çok fazla otururken yürürken zorlanıyorum
Tugce28 Pnrss06 kasık ağrısı ve karında şişkinlik olmuştu iki kez vuruldum bende sadece kist oluşturdu bi işe yaramadı umarım size fayda sağlar
Sbnm06 @Pnrss06 2 defa çatlatma ignesi yaptirdim fakat vücuda hormon yüklendiği için illaki bir takim tepkiler olabiliyor.Kisiye gorede degiskenlik gösterebilir.Goguslerde sisme karinda şişlik kasiklarda batma agri vs gibi