Elektrikli Ocak daha önce kullanmadıysanız başta alışması zor. Geç ısınıp geç soğuyor. Yemek pişince altını kapatayım Ocak’ta dursun olmuyor kaynamaya pişmeye devam ediyor. Bir de kızartma gibi yoğun ateş isteyen şeyler pişirilemiyor. Ama şeklinden dolayı temizliği rahat gibi. Renk olarak beyaz kiri lekeyi su izini vs daha az belli ediyor bence de.