Kızlar yardımınıza ihtiyacım var 6+0 olduk bugün doktor kontrolünden geldik rahim duvarımın ince olduğunu söyledi ve proluton depot iğne vurdu ve progestan ilaç verdi bunu yaşayan varmı duvarı kalınlaşmamış diye tanı konulan ve iyileşme yaşayan varmı acaba çok endişeliyim bebeğim için bugün kalp atışlarınıda duyduk çok şükür