nazliakdag35 ben hamileliğimi öğrenmeden öncesinde başlamıştı bu sancılar ve bazen dayanılöaz olabiliyorlar 12+1 haftalık şuan ama yürüyüş yaptığım zaman hissetmiyorum ağrıları, iki gün yürüyüş yapmamış olsam biraz yürüdükten sonra topallatacak kadar ağrımaya başlıyor doktorumun dediği şey de doğuma kadar bunların devaö edeceği ve sadece yürüyüş yaparak bunları hafifletebileceğim ve önüne geçebileceğim