Mdnyldz Merhaba hanımlar; Boşluğuma geldi araştırmadan etmeden bir kupa Kış çayı içtim. 19+6 haftalık gebeyim bir kupa kış çayından birşey olur mu?😔
Mdnyldz Azrabetulunannesi yok içemem daha ya boşluğuma geldi normalde araştırırdım içmiş bulundum insallah bisi olmaz😔
saideeeee bir kupadan bişey olmaz bence ama bi daha tüketmemeye çalış derim bitki çayları ilaç etkisi yarattığı için önermiyo doktorlar
Mdnyldz saideeeee haklısınız önerilmiyor işte ama içtikten sonra aklıma geldi insallah biseynolmaz rabbim korusun😑
Dilek-Can Mdnyldz kadın doğum doktorum 2 fincanı geçmeyecek şekilde olursa birşey olmaz demişti korkmayın yani
Dilek-Can Mdnyldz saçmalamayın allah aşkına hangi yüzyılda yaşıyoruz bir fincan dan ne olabilir kii benim doktorum 2 fincanı geçmesin demişti kendinizi boşuna korkutuyosunuz ne gerekse
Bilge44 Ihlamur, tarçın,karanfil demleyip bir fonca içiyorum bazen☕kokusu bule midemi rahatlatıyor. Doktorun sorun olmaz her şeyin abartısı zarar demişti 👍🏻