Herkese selam, 30. Haftadayım , bir oğlum olacak allahın izniyle.Ama hamilelik hiç sanıldığı kadar kolay değilmiş..o kadar psikolojim bozuluyor ki bazen eşime dahi açıklayamıyorum.
Doğum korkusu bir yandan , en çok acaba sağlıklı mı bir sıkıntısı varmı endişesi beni bitiriyor..burada defalarca okudum hamilelikte herşey iyiydi sorun yok dedile ama doğumda böyle oldu diye..inanın göğsüm sıkışıyor okurken..
İlk gebeliğim..bunun da etkisi var elbette ama bu endişeler korkular gerçekten dayanılacak gibi değil.
Allah hepimizi sağlıkla kavuştursun