Ayca00 Ohaezgi Nahit Ataya gidiyordum aslında ama çok yoğun randevu alsak bile 40 dakika kapısında bekliyoruz ki randevu da bulunmuyor kolay kolay. Belgin hanıma gitmeye başladık ama kararsızım hala bir türlü içime sinen bir doktor bulamadım 😔
ecembugra53 Ohaezgi canım hiç korkma spinal rahat geciyor valla😊 herkrsin dediği gibi de agrı falan yaşamadım hiç