Akara 36+2 günlüğüm, karnım 1 günde aşağı indi, Bebeğin hareketlerini ve baskısını kasıklarımda Ve oldukça aşağıda hissediyorum, Doğum yakın anlamına mı gelir bu, ne zaman doğum olur tahmini yaşayan var m lütfen yardım 🙏
Semabkr Akara benim de karnım aşağı indi canım bugun kontrolüm vardı. Ama henuz bebek kanala girmemis. Sadece rahimde yumuşama var dedi. Birde nst de sancı çıktı. Bende 36+3 günlüğüm.
Gokmer Akara dün sabah uyandığımda karnım birden inmişti. O gece hiç uyuyamadım. Ağlama noktasına geldim resmen. 35+5 teyim. Kalçam kopacakmış gibi diz kapaklarıma doğru ağrıdı. Ptesi kontrolüm var bakalım ne diyecek
sue92 Akara henüz yapmadım☺️☺️ 37+3 oldum ben. 36’ya kadar bebiş dönmemişti. 36da doğum pozisyonuna geldi, 37de başı kanalda dedi doktorum.
Semabkr Akara haftaya randevu verdi 10 gün bakalım dedi. Benim oğlanın kafası önde iki hafta açılma olmadığı için birşey söyleyemedi. Yürüyüş ve suquat önerdi açılma olursa haftaya kadar ona göre karar vereceğiz. Benim en geç 38 de doğurmam lazım. Yoksa sezeryan mecburi olur dedi. Ama karnin aşağı inmesi güzel birşey bebek aşağı baskı yaptığı için açılman daha kolay olur. 😄
Akara Semabkr umarım erken gelmez açılma olup benimde 😞 dün kontrolüm vardı henüz kanala girmemişti ama Bugun Karnım inince tedirgin oldum, umarım sizin bebişinizde sağlıkla gelir 🙏
Semabkr Akara öyle kolay kolay gelmiyorlar inan. İki hafta sonra hemen gelsin niye daha gelmedi diyeceksin. Birde mesela bugün benim doktorum 37 nin içindesin korkmani gerektirecek bir durum yok dedi. Zaten bebeklerin %80i normalde 38 haftalık ,%20lik kısmı ise 40. Haftayı doldururmus. Bebeklerin normalde ortalama doğum haftası 38 dir. Umarım sağlıkla alırız evlatlarımızı kucağımıza.. 😄