Kızkar bugün randevumuz vardı ve ben gerçekten çok fazla memnun kaldım herşeyiyle detaylı anlattı son 15 dakika eşimde aldı yanıma o da daha yakından gördü daha öncesinde de koridordaki büyük ekrandan bakıyordu 🙈 sorduğumuz sorulara cevap verdi çok tatlı dilliydi sekreteride öyle ve korona virüs tedbirleri çok iyi bir saat arayla randevu veriyolar kimseyle karşılaşmıyosunuz 😊 gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz ben tavsiye ederim🥰🌸