Merhabalar canlar 5+5deyim her şey yolunda şükür lekelenme kanama bişey yok şiddetli bi ağrı da yok ama sağ tarafım bacağım kasığım karın boşluğum böyle sırtıma giden yan boşluklarıma kadar biraz yorulunca ya da gerilince 2-3 gün geçmeden böyle tatlı tatlı sürekli ağrıyo batmalar kramplar giriyo bi de gerilme oluyo sanki içimde bişey geriliyor sertleşiyor var mı sizde de böyle şeyler