momof3 balkupumm 7+6 haftalığız 💖 3. Gebeliğim.2 minik kızım var..İkisinde de bulantı yaşamamıştım ama bunda 7. Haftada birden bulantı ve halsizlik başladı çok zor geçiyor.Umarım hep böyle gitmez 🤢
balkupumm [silindi] [silindi] kuzum üzülme ben doktoruma sordum bunu kendini zorlama dedi yiyebildigin kadar ye ne seviyorsan
balkupumm momof3 kuzum hayırlı olsun aslında aynıyız benim de son adetim 28 Kasım en son muayenede iki gün geriydi 7+4 olarak hesapliyorum bende. Umarım kolaylıkla geçer. Benimde oluyor arada. Bir gün hiç olmuyor bir gün birden geliyor anlamadım 💁
Mucize_anne32 Bulantı halsizlik varr arada bir kasik ağrılarım oluyor doktor normal desede kendimi dinliyorum endişeleniyorum 😂
balkupumm Mucize_anne32 bende de batma oluyor bunaltilarda ara ara devam ediyor kuzum bu ara kasıklarımda çok batma var normal mi bu
Mucize_anne32 balkupumm bende de oluyor bu benim 3hamileligim aslında diğer hamileligimde de kasik ağrısı falan yaşamıştım ,3 aya kadar normal demişti doktorlar hep geçen hafta gittim yine nirmal diyor ama insan yinede tedirgin oluyor sürekli kendimi dinliyorum