Doğum yapali 19 gün oldu ama firsat olmadı.
02.01.2021aksm usgu saat 3 de nişanım geldi ayri ayri 3 kez geldi nişanim nisanim gelmdn önce belim surekli agriyodu ama sadece belmde agri oldgu icn agirlastim die düşünüyodum sancim yoktu çünkü nyse nişanım geldiktn snra yemk hazirladm esimle yedik evi topladim banyo yaptım falan rutin hayatima deva ettim saat 8 falndi uyumaya gittim ama uyuyamdim snra saat 10.11 gbi belimn agrisi karnıma vurmya basladi igne batr gbi hafifi hafifi neyse tabi ben bunlara dakika saymaya başladım bi yandna ablamla msjlasiyorum oda benle dakika tutuyo bole bole saat gece 1 de tuvalete gittigmde bi anda bacagimdan aşşa su aktı ablamla msjlasiyoduk ona bu gelen sumuydu acaba tutamadim idrar olsa anlardim dedim galiba suydu dedim tabi su gelince sanci sıklasir dir düşündüm devam etti sanci ama siddetlenmiyodu bazen 15 bazn 10 dakkada bir oluyodu neyse böyle sabah saat 6.5 oldu eşimi uyandırdım hastaneye gidelim gecedn beri agrim var siddetlenmiyo ama suyum geldi galiba gece 1 de dedim suyu geldiktn snra evde 6.5 saat durdgm icn sabh gitme geregi duydm yoksa o agriyla dogum die gidilmezdi beklerdm.Hastaneye gittik 2 doktor muayne etti doktorun biri 3 cm aciklik var dedi dieri aciklik yok dedi ama evraklarima 3 cm aciklik die bilgi girdiler.Eşinle görüş yatisin yapilcak dediler eşimin yanina koridora ciktim yatisim yapilck kaynanam icn ara cantalari getirsn dedim refekatci almadilar tlfnumu bile vermediler bana bildignz esir gbi yatiş yaptim telfon yok yanimda kimse yok bisey olsa disardn kimseyle iletisime gecemiycektim.Saat 7 de yatisim yapıldı sancim cok olmadigi için suyumda geldigi icn bebek enfeksiyon kapabilir die bna saat 8 gbi suni sanci taktilar suni sanci istemiyorum evrak verin imza atiyim dedim yda eve gidim sancim olursa sıklasirsa geri gelirim dedim izin vermediler suyun geldigi icn eve gidemezsn suni sanciyida reddetme imkanin yok suyun gelemseydi kabul ederdik dedi istemiyosn imza at baska hastaneye git dediler neyse sanci takıldı bi yandands nst ile yatağa mahkuk sekilde bekliyorum.Sancilar artıyo ve yattigim yerde sanciyi karsilamak bi yere kadr olsada bi yerden sonrs zorlaştı yatagin kenarindaki korumaliktn guc aldm sanci geldikce.bi gozm saatte kac saat oldu gecmiyo gelmiyo cocuk die saat oglen 1 falan oldu doktr muayneye geldi beni sezeryane alin die doktorun kolunu tuttum acikligm olms 9 dha ne sezerysni senin yerinde olan herks ole diyo az dha daysn dedi acligi gectim susuzluktan bayilcak gibiydim ozamn nolursunz su verin dedim su getirdiler agzini islak yutma dediler bn bi yudum aldim ama yuttum😂gercektn bogazima kadr kurudu bayilcm dedim bi ara hemsireye size şaka geliyo ama susuzlktn bayilcm dedim ustune bide sanci cekiyom o bitkin halde.ve sonunda saat 14.16 gece oğlum doğdu o anlık reflekse cocugn ciktgni anlamadn elimi sallamışım galiba doktorn eline vurmak istedm galiba bilmiyorum ama meger cocuk cikms doktr napiyon çocuğa vurdn diyince kendime geldim bi baktim bebegimi bas asagi cevirmisler bacakalrini gordm yuzunu göremedim sonra bnm dikisim atilirkn birz kendiem geldm tabi bebegimi agldgni duydm hemsireler giydiriyodu onlr giydirirken benmde dikism atiliyodu am kndimi birakmism artik bi an gözümü ayirmadim ondan kucagima verilene kadr.Şuan 19 günlük olduk oğlumla çok şükür bol uykusuz gunlerm ve gecelerim var.boyle bi serüvenimiz oldu bizim rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin.Isteyenlerde tez vakitte nasip etsin limsenin kucagini bos birakmasin.yazdikgan sonra farkettim biraz uzun oldu ama kusurs bakmayın.