Bsra3456 Rmeysa_1661 dktrunz bişey demedimi kilosu hakkında benimde 36 haftalik 2350 düşük kilosu dktrm haftaya alabilirim dedi bana
Ohaezgi SimgeTopcu herşey güzel gidiyor şükür mide yanması var çokça🙈 bugün gittik kontrolümüze 2.800 olmuş kilosu ve 9şubata günümüzü aldık🥰🧿
Rmeysa_1661 Bsra3456 benim ilki sezeryan olduğu için sezeryan olacağım 2 sene var arada birde bebek makat gelişmiş zaten 🤗
Tuba_04545 36+4 olduk 4 gün önce gittik yani 36 da 3600 gr dedi doktor 2 hafta önden gidiyoruz böyle giderse normal doğum yapamıcam heralde 🤦♀️
SimgeTopcu F-Gemi çok teşekkür ederim söylediklerinizi denicem. Sıze de hayırlı doğumlar nasp etsin Allah’ım ❣️
F-Gemi SimgeTopcu ne dmek rica ederim 🥰 Amin hepimize rabbim bi çırpıda doğumlar nasip etsin inşallahh🤲🏻🤲🏻❣️
MinikMercimekAnnesi Biz de 37+2. haftamızdayız 🐣 Kilosu 3100 gr. Mide yanmalarımız birkaç gündür var, ara ara gün sancılarım oluyor. Ama henüz sancı veya açılma yok.
elisa_ Hafta 3200 sancı yok herşey normal , bazen karnım sertleşiyor , yalancı sancı nasıl bi şey ben anlamıyorum ya 😓 kendi sancım gelir mi acaba diye merak ediyorum . Korkuyorum suni sancıdan
Azraamine SimgeTopcu 37+1 olduk bebek 3 kilo civarı hersey normal gidiyor şimdilik 🤲🥰 ara ara kasılmalar ve bıçak gibi keskin agrılar geliyor dklık prenses dogum istiyorum bende bakalım hayırlısı❣️
Fadimehnk SimgeTopcu biz de 37+2 yüz kilomuz 3 e yakın 38+5 te 02/02 de sezeryan olacağım tabi süpriz yapıp daha erken gelmezse açılma yok arada yakancı sancılarım oluyor bir de geçen gün asansör kazası yaşadık asansör fren yapamadı aşağı düştü küt diye eşimle çakıldık o yüzden belim çok kötü ağrısından duramıyorum ayaklarıma vurdu inş erken doğum olmaz 😰😰
Bilge_anne27 SimgeTopcu 38+4 teyim 3200 kilosu normal dedi doktor 1 cm açıklık var dedi artık nefes nefeseyim nabzım hep yüksek doğum nasıl olacak bilmiyorum korku da var🙈kasıklarımda da ağrı var yürümekte zorlanıyom 3 şubata kadar beklicez dedi gelmezse suni verecek herhalde acaba açılmam ne kadar sürede doğuma müsait olur ki