Nesliserhat Bugün muayene oldum doktpr bana crinone jel yazdı bebeğin daha iyi tutunabilmesi içinmiş bilgisi olan var mı varsa yardımcı olurmusunuz
SerapTadelenTtnc Nesliserhat bende kullanmıştım hem düşük olmasını engelliyor hemde bebeği besliyor dedi doktorum hiç bi işe yaramadı düşük yaptım progestan daha iyi bi ilaç kanamamı hiç kesmemişti progestan gel kullanımda kesiyordu
Canangnr Nesliserhat Canım ben prosedür gereği kullandım bi riskim açılma yada kanamam yoktu ama şuan 28. Haftadayım jel müdavimi olan kapsüllerden kullanıyorum bu ilaçların kesinlikle etkisi var ama ne için kullanıldığı çok önemli bazen destekleyici ilaçlarda kullanılıyor