Arkadaşlar az önce doktordan geldim su ana kadar hiç bir problem olmadan 31. Haftama kadar geldim . Bugün doktorum bebeğin çok asagada ve dinlemeni istiyorum dedi yatacaksın sancı hissedersen gel hemen dedi. Boyu 44cm kilosu 1893gr bana 3 hafta daha çok dikkat et dedi. Tabi benim o anda aklım durdu hic bisey soramadım. Kanala mi indi bebek yada ne bileyim bebeğe zararı var mı suyum az mi çok mu hiç bişey soramadım. Bebeğe zararı oluyo mu bilen var mı arkadaşlar? Çok korkuyorum daha çok küçük nolur dua edin erken gelmesin 😣