Suzitysz Doktora gittim bugun 2600 kg olmuş bebegim 2 hafta geriden geliyo kanalada yerleşmiş kucucuk degil mi sizin bu haftada kac kiloydu normal dogum istiyom ve en fazla 38. Haftada dogum olsun istiyom neler oneriyosunuz ne yapim
Aysnduru Suzitysz iyi iyi canım korkma zaten hızlı kilo alır birde küçük bebişler çok hızlı büyüyor 😍sıkıntı yapma
nur94_ 36+3de 2.500dü benimde kilo almıyo çarşamba yatışını yapabiliriz dedi çocuk kilo alamıyo diye , zaten 2 cm açılmam var sancım hergün var nişanımda geldi bugün belki çarşambaya bile kalmaz doğum zaten çocuk 10 gündür kanalda
Suzitysz nur94_ benimkide benim hissettigim kadariyla coktandir kanalda ilk gebelik oldugu icin de kanala giren bebek kolay kolay donmez daha desi doktor bide bana cati muayenesi yapmadi herhalde nst de sancim yoktu diye mi yapmadi anlamadim
Bsra3456 nur94_ benimde 36 da gittim 2350 bana da haftaya cuma sezeryanla alabilirim dedi çok korkuyorum bişey olacak diye Rabbim yardımcımız olsun çok kötüyüm
Aloneanqel nur94_ sağol aydınlattığın için 🙏🏻😊 36+6 yız bizde , 37+5 de çatı muayenemiz var merak ediyorum bizde durumlar nasıl acaba. Sağlıkla kucaklayalım yavrularımızı inşallah 🙏🏻😍😍❤️
nur94_ Suzitysz sancın yoksa yapmamıştır benim 10 gündür sancım var o yüzden baktı 2 cm açılmam vardı
91ARIN91ASK nur94_ benim de 10 günü geçik sancım var Çarşamba günü nst ye bağladı 1 cm açıklık vardı ama mecburi sezaryenle 38. Haftam da doğuma alıncam haftaya Perşembe
Aysnduru Suzitysz ewet canım ben 36 haftalıkken doğurdum 2750 idi şişlik felan 2 700 de ne ara büyüdü anlamadım 🙈😍
Suzitysz Aysnduru haftaya tekrardan kontrole gtcm ya 3 hafta geri derse yani gelisimi durmuşsa o zaman doguma mi alacak
ipekkkkkkk7 Aysnduru Sen 36 haftalıkken mi doğum yaptın canım ne sebep olmuştu belirtilerin ne oldu doğum başladığını nereden anladın?
SefaMom Aysnduru bende bugün 36+1im 4 cm açıklık var çarşambadan beri bu haftada bebek doğsa da iyi okuyor değil mi?
Bsra3456 Aysnduru küveze girdi mi herhangi bir sağlık sorunu yaşadınız mı benim de cuma alabilirim dedi zayıf biraz
Melekanne2606 Suzitysz Bende bugün kontrole gittim canım 35+3 üm 3 kilo olmuş nst de sancım çıktı haftaya kontrolüm var çatı muayenesi olcam
Aysnduru Suzitysz canım küçük diye bebek alınmaz aksine anne karnında tutulur neden alsınlar aksi bi durum yoksa sen çok stres yapmışsın sakin canım senin ilk sanırsam ☺️