Kızlar 38 haftalık hamileyim iki gündür kahverengi akıntım geliyordu bugün sabah doktora gittim senin nişanı gelmiş dedi alttan muayeneye yolladı beni oradaki doktor da rahmin yumuşamaya başlamış ondan akıntın geliyor dedi evdeyim hala geliyor tuvaletimi yaparken çok sancı çekiyorum ilk hamileliğim böyle olan var mı aranızda çok stres oldum