gigi UgurDilaraNarin al bizden de her gün konuşuluyor ama bir türlü karara varamadık beğeniyorum işte bu diyorum etraftan hemen o ne hiç güzel değil annemler kuzenlerim felan beğenmiyorlar kafayı yiyeceğim
UgurDilaraNarin gigi gigi bizde de öyle yorum çok oluyor bizde beğendiğimizden vazgeçmek zorunda kalıyoruz
Seymaanne Demek ki herkeste aynı sorun biz beğeniyoruz etraftakler beğenmiyor ya da ben beğeniyorum eşim beğenmiyor.😬😬😬
Minigininannesi UgurDilaraNarin ben ömer koycaktim Hz ömer gibi adaletli olsun diye. Yusuf da koyabilirsiniz ailem de olduğu için malesef koyamam Hz yusuf gibi yüzleri güzel oluyor huylari güzel oluyor. İsim koyarken vasıflara bakın çocuğunuza yansiyacaktir. Şimdi kızıma zeynep koycam Peygamber Efendimizin kızı gibi olur inşallah 😊
kbraunall UgurDilaraNarin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 bence Demir yağız Çınar gibi isimler güzel ve kullanışlı tabi karar sizin
Asiper Bende de aynı durum var.isim bulamadık bir türlü.sevdiğim isimler Kaan Mete Ömer Tolga Yusuf ama maalesef hepsi ailede var.size fikir olsun.
TubaUzar UgurDilaraNarin hayırlı olsun sağlıkla alın kucağınıza inşallah. Bizimde erkek bebek bekliyoruz Uygar koyacağız ismini.