bambam_betty Özel muayenede, 3 seferdir tam 1 saat bekletiliyoruz. Ard arda oldukça da soğumaya başladım bu isten. Zaten sabırsız bir insanım. Bekledikçe iyice deliriyorum yani. Sizin doktorlarınız da bu kadar bekletiyor mu???
DaisyMom bambam_betty ilk gebeligimde muayne saatinde orda da olsam.Yarim saat 1 saat hatta daha fazla bekledigim olmustu.Ama simdiki gebeligimde tam muayene saatimde aliyor.Farkli bir doktor bu.Bence boyle yapmaya haklari yok.
oglum0603 bambam_betty ben hastaneye girer girmez hemen alıyor doktor. Bugüne kadar en fazla 5 dk beklemisimdir
Nilasyamom bambam_betty öyle valla. Sırf bu yüzden doktorumu değiştirdim kliniği olan doktora gittim 😆
bryc bambam_betty bizde de aynı herkes içeri girmeye çalışıyor ben 29 haftalıkken gitmiştim tamam seni alıcaz şimdi demişti asistanı. Ama yarım saat sonra aldılar randevulu gidiyoruz birde
T-aksoy Valla bende aynı dertten muzdaribim. Yani gerçekten bitsede kurtulsam diyorum doktor kontrollerinden. Ben yurtdışındayım her gittiğimde 2 saat bekliyoruz bu nedir ya. Randevu aralıklarını 15 dk ya veriyor kadın sonrada yetişemiyor bazende doğuma gitmiş oluyor🤬😡😤
e_doga Beklemiyorum . Beklemek isteseydim devlet hastanesine giderdim her gidişimizde dünyanın parasını veriyoruz neden biraz daha özel bir ilgi görmek için . Bazen ekstrem durumlar olabilir ama sürekli oluyorsa ben bir daha gitmezdim
purpleviolet Özel bir muayenehaneye gidiyorum son haftalarımdayım daha sadece 1 kez bekletildim. Sanırım yoğun olan özel hastaneler genelde çok bekletiyorlar heleki doktorunuz tanınan ve çok tercih edilen biriyse 😔
Ebruakcetin bambam_betty eğer doğumda değilse 5 dk dan fazla beklemedim yani randevu saatinden sonra 5 dk
Nilasyamom bambam_betty ohooo o kadar para veriyorsun bir de bekletiyorlarmı. Ben de 1 kere denk geldim randevu saatimden 2 saat sonra aldı beni doktor ama tüp bebek transferine gitmişti ondan ses etmedim ☺️ Ama bi adam kavga çıkarmıştı çirkeflik yapıp.
Miskokulum35 En fazla 10 dk beklemişimdir çok şükür. Bende hiç sevmem randevuyu neden alıyoruz o zaman
NilayRuya bambam_betty ben de yarım saat 40 dk bekliyorum doktorum aşırı yoğun ama iyi doktor diye göz ardı ediyorum işte 🥴
Meva21 bambam_betty bizde surekli bekliyoruz malesef eşim baya kızdı hamile hamile bekletiyorsunuz diye yönetime şikayet etti bi daha izin vermedi o dr gitmeyi 😂
bambam_betty “Acil hasta geliyor, burasi kadın doğum. Ayrica pandemiden ötürü herkes özele klinikte yöneldi yoğunluk bundan” dediler. Doktorum iyi olmasa değiştirirdim de, sigortasız olunca yapacak pek bir şey olmuyor😔