Gullusahh canım benim öncelikle çok zor 😣 bende 5 haftalıkken yaşadım ağlıyordum 😣
önerilerim
tuzlu limonlu su ile gargara aşırı rahatlatıyor
karanfil üstüne kouyuylrdum biraz az bir şey rahatlatıyordu
dişimi fırçalamayı ihmal etme insanın canı acıyor ama daha iyi yapman
bir de şişen yere sarımsak falan koyma diş doktoru kızmıştı bana enfekte edersin daha da diye
doğal antibiyotik almaya özen göster
Ve bağışıklığını yüksek tur sonuçta duan vücudunun bir yerinde enfeksiyon var