Bugün yaptırdım 50 lilik 166 çıktı arkadaşlar 100 lük yapıcaz dedi. Onda 2 saat mi beklicem. Bir de fazla kilo aldığım için az ye dedi 😂 şeker çıkmasından çok korkuyorum. Yüzde 80 şeker çıkmaz. Diyeti çok kilo aldığın için veriyorum dedi. 50 lilik yaptıranlar sizin kaç çıktı ikincisinde kaç çıktı. Bilgi verirsenizok sevinirim😔