bende boyatmak istiyorum şuan 11 haftalığım ve saçımı kestirmek istiyorum deli gibi çok uzadı saçlarım kıvırcık o yüzden kestirmek ibtilorum bakımı çok zor oluyo uzun olunca hele taraması tam bir işkence ama hamileyken baç kestirince bebeğin ömrü kısalır falan diyolar batıl inanç biliyorum ama genede yapamıyorum siz ne düşünüyosunuz bu durumda