Durdane_acar hıııccc bısey yapmcam banane 😂resmen o moddayım zaten evde bı cocugm daha var nereyı nasl temzlymde temız kalcak kafasındayım zaten ıkıncı oldugundan tecrbm var bıde tsınma durumum var dogumdan 2 ay kadr sonra onyuzdn sallamıyorm pek bu sefer temzlgı ama ılknde 30 dan sonra surklı yapmstm ıkı haftda bır ne olr ne olmaz dıye acemılkle ole dusundm bısey olr anıden dıye kızmda sagolsn 40 da dgdu bol bol ev temzldm 10 hafta😂 coook agırlasmadysmz eger 35. Haftalar ıdeal bence