Mhtpkrtl Merhaba tatlıs anneler ben yenıyım aranızda 15 haftalık hamileyim bir sorum olucak ne kadar dogru bılmem ama ıkılı tarama sonucu 0.50 altı cıkanlar erkek 0.50 ustu kız dıyorlar varmı bole bısey takıp edıp kimlerin dogru cıkdı 🌸💕
Flower3 Mhtpkrtl beta hCG yazan değer e bakıl alı ikili test sonucu kağıdın da benim 50 altı ve erkek
Mhtpkrtl Nur_tanem tesadufdur belkı de ama indan metak edıyo bıyerlerden bi çabayla acaba dogrumudur dıye ögrenemeye çalısıyoruz 🌸😅
Nur_tanem Ates21 bende bilmiyorum canım bizimde sonuç yeni çıkacak 12 mi oluyo yuvarlama 😂😂 bilenler yazsın bakalım bi