Hamileligimi öğrendiğimden beri medicalpark Derya hanıma gidiyorum. Hamileliği daha planlamadan önceden beri araştırıyorum. Hastanenin anne bebek dostu, doğal doğumları desteklemesi, ebeleri ve Derya hanımın da özellikle Almanyada okumus ve orada da çalışmış olması ilgimi çekti. 5 haftayken gittim ve kendisinin ilgisinden ve en ince ayrıntısına kadar bilgilendirmesinden çok memnun kaldım. Şu an 23 haftadayiz. Bebeğimin bir böbreğinde sorun olduğu için aynı zamanda da perinatolog takibindeyim. Riskli gebelik olanlar varsa da perinatolog Doç Dr. Eftal Avcı’yı öneririm Memorial’da.