Kizlar doktorunu arasana dediginizi duyar gibiyim.aradim oncelikle yurt disindayim burda alttan muayene ediyorlar ve saatlerce hastabeden cikamiyorsun bazi anneler acini evde cek agrin olmadan gitme.dedigi icin evdeyim suan. sabahtan beri ara ara pembemsi akintim geliyor normalin daha yogunu diyebilirim ama oyle nette baktigim gibi löp diye düsen bisey degil ara ara geliyor.su dk.ya kadar hicbirseyim yoktu az once genital bolgemde kasik agrim oldu ama cok kisa surdu 5sn gibi.sizce dogum baslamis midir?bendeki bu rahatlik normal mi? Bu arada 39+4uz.