Merhaba. Kontrole gittiğinizde mutlaka bu konuyu söyleyin, bilgilendirin. Ben normal bir şey sandığım için söylememiştim ama kendisi sordu, sertleşmen oluyor mu diye. Evet dedim ve 32. Haftada nst ye girdim, sancım çıkmıştı. Herkeste aynı olmaz tabi ama yine de sorun 🙏🏻