1_ayse11 Merhabalar Ben kurtaj olalı 63 gün oldu ve ben hala adet olmadım dr a gittim gebelik yok dedi ama kasık ağrılarım ve akintim var 1 hafta önce test yaptırdım negatif çıktı başına böyle bisey gelen var mı ya da bilgisi olan???
Wonderwoman 1_ayse11 geçmiş olsun canım bende 2 ay olmamıştım doktor bakmıştı skinti yok demisti adet olmam için ilaç vermişti sonra oldum zaten 1 hafta icinde
Pnrss06 1_ayse11 40 güne kdar adet olunmaması normal diye biliyorum.Ama 63 gün olmus fazla bi zaman.Gebeligin olmadıgına eminseniz youtube de birgebenin günlügü adet söktürücü masajı var günde iki kere denemenizi öneririm.İlacsız sekilde adet söktürüyo.
Eminecengilukuslu 1_ayse11 63 gün uzun bir süre gebelik yoksa eğer ki ilaç verebilirdi bende oldum kürtaj 30. Gün adet gördüm doktor 40 güne kadar adet bekleriz olmazsa gel demişti. Kanda da baktırın gebelik ama kürtaj sonrası hemen sıfırlanır mı bilmiyorum hiç
1_ayse11 Gulcan06 hem gebelik yok dedi hem ultrason ile baktı bi sıkıntı yok dedi hatta şey dedi adet hemen olmazsın zaten dedi hocam 2 ay oldu dedim bisey demedi adet söktürücü falan da yazmadı tekrr mi gitsem ne yapsam 🤔başka bi sıkıntı falan olsa anlardı heralde ultrasonda
Gulcan06 1_ayse11 yani canım bazen olabiliyor ama benim 3 ay sonra azalmisti adetim bir doktora gittim yapisiklikmi oldu diye kurtajda o dediki bana yapisiklik olsaydı ilk başta adet olamazdin dedi bende yine şüpheyle çektirdim rahim filmi rahatladim
1_ayse11 Gulcan06 onu da söylerim dr a hocam bazen yapışıklık olabiliyormuş öyle bisey olmasın diye yok ya falan dedi bi de şey diyor olsa şimdiye çıkardı tekrr bi dr a görünmem gerekecek galiba inşallah kötü bisey yoktur