ayss10 bebek yukarı çıktıkça mide ve bağırsak sıkışıyor benim de o zaman aşırı derecede şişkinlik oluyordu ama nefesimi bile zor aldıran bir şişkinlikti, sizde de bu şekilde bir erki oluşturmuş sanırım sindirimi kolay şeyler yemenizi tavsiye ederim, yağlı, baharatlı yiyeceklerden uzak durmayı deneyin