likapaa53 35+2 de 2710 gram sizin nasıl gidiyor hamilelik kilo aldırmak için neler yapıyorsunuz 😍 haftasında 2700 lü kilolarda olup doğum yapan var mı kaç kilo doğdu bebişiniz🥰
Bibliophilia-1991 likapaa53 bende 35+4 2918 yeni geldim doktordan 😌😌 iki öğün besleniyorum açıkçası kahvaltım iyi ara öğünde de meyve falan gece de süt içip yatıyorum
likapaa53 Bibliophilia-1991 ben sabah işe gittiğimden sadece poğaça yiyebiliyorum öğlen anneme gidip güzel kahvaltımı yapıyorum kaşar çok yemeye çalışıyorum bu aralar 2 yumurta yemeye dikkat ediyorum akşamlarıda yemeğimi yiyorum muz günde 2 ye çıkardım kefir tüketiyorum bakalım 37+2 de gidicem tekrar inşallah güzel kilo almıştır bebiş😍😍 sizinde maşallah ne güzel kilosu 🥰
Mucizeanne01 Kızlar muz,yumurta ,kaşar peynir, yeşil mercimek ,havuç ,süt ürünleri ve pekmez çok kilo aldırıyormuş kuzular yiyebildiğinixi yiyin ben muzu denedim gayet başarılı
likapaa53 Bernayben ahh bende bu hafta 2710 gr duyunca az geldi moralim bozuldu hep besinli şeyler yemeye çalışıyorum inşallah bizimde öyle artar😍
edanrr11 likapaa53 portakal mandalina elma muz sürekli yiyorum , kahvaltı güzel yapıyorum bide akşam yemeği yiyorum o kadar. Meyve çok kilo aldırıyor sanırım bide yumurta peynir salaralik domates tuketiyorum her kahvaltı da
edanrr11 likapaa53 bide beyaz ekmek pirinç pilavı falan yemiyorum asla , tam buğday ekmeği yiyorum kabızlık sorunu yaşamıyorum günde bı iki dilim yetiyor zaten kahvaltı da bir dilim akşam corbyala bı dilim
likapaa53 edanrr11 poğaça yemeyen ben hamilelikte poğaça delisi oldum onun dışında ekmek pilav çok tüketmiyorum bende🙈😊