HappyMom büyük oglum onunla konuşunca sevince öpünce o kadar tepki veriyor ki tekmeler yumruklar dalgalanmalar…. seviniyor resmen. Esime diyorum çocuk seni hic bilmiyor tanimiycak dogdugunda diyorum. En cok kücük abisinin sesini taniyor diyorum. Küçük oglum zaten cool bi cocuk. Bide bebek dogacak diye kiskancliktan surati asık geziyor. Esimde fazla konusmayi sevmez. Ses tonuda cok kısıktır. Yani bizim bebis büyük abisini annesini bile zannederse şaşırmam. Agladiginda tek o yatıştırır diyorum. Hee bide muz yedigimde cok tepki veriyor kızım benimde. Günde 2 muz yiyorum kilo alsin diye erken dogacagi icin. Cok şükür faydasini gördüm tavsiye ederim