glcncbn 2.gebeliğim diye sanırım ilke göre erken hissettim. 15 haftalıkken başladı. Şuan 17 haftalık her geçen gün daha da artıyor.
Gamzeakd glcncbn ay benim de ikinci gebeliğim 14+2 yiz 🥰 hala bişi hissetmedim . Bende haftaya hissederim inşallah 🥰
ecemeric 22+3 teyiz ve aşırı hareketli bir kızçem var. Neye ne tepki verdiğini çözemiyorum. Sıklıkla hareket halinde çünkü ☺️ ben burdayım diyor sanki sürekli miniğim🌺
Alps bukabu evet seyirmeden ziyade kendince yer değiştiriyor 😂 gündüz enerji topluyor gece bomba gibi patlıyor 🤕 düzensizlik son dört gündür felan var
Gul76 Aysnduru ben 15+3teyim ozaman bende haftaya tek tukte olsa bekliyomuyum hareket etsin artik onla konusayim esim calisiyo 1 hafta gece bi hafta gündüz evde tek olmaktan artik bunaliyorum onu 4 gözle bekliyorum gelsinde artik tek kalmiyim onla zaman gecireyim aksam babasi gelince 3 kisi olalim artik yarabbim sen herkesin çocuğunu sağ salim kucagina almayi nasip et burdaki ve bütün hamile bayanlarin icindede benim insallah amin🙏🙏🙏
Boncukgiller003 Biz 17. haftamiza seyrimeler hissettim. 18+5 oldum artık minik dokunuşlar oluyo 😍 bilhassa tatlı bişi yiynce sol tarafima doğru yatınca pıt pıt yapıyo. Daha net tekmeler ne zaman gelir sabırsızlıkla bekliyorum 😍🥰💕
Rumoss xserifebl sanmıyorum kuzum 2 aşıyı da oldum 29+5 iz bugün 17 de hissetmeye başladım 🥰her hafta arttı❤️şimdi sabah tekmeleriyle uyandığım bile çok oluyo gece 3 sabah 7 hhiç şaşmaz 😂özellikle de sütlaç yediğimde teyy teyy 💃😍😁
kedidirokedi HappyMom geceleri sırt üstü yattığımda hissediyorum ama çok az bugün ilk defa 5 6 kere hissettim akşam yatarken 🥰
MerAz En cok mandalinaya tepki veriyor gunde en az 9 10 defa tekmeliyor acikirsam hic durmuyor hemen tekmeliyor uyandiriyor Kızcem 33 haftaligiz yolu yariladik sayilir 🥰👼🧚♀️
filodib dmtoc benim ikinci hamileliğim gaz yada mide hareketini ayırt edebilecek kadar biliyorum diyelim. Hatta 7. Haftada da kaydığını kaymak değilde yan yatarken aşağıya doğru yürüdüğünü hissetmiştim ama sonra bir daha olmayınca beklemeye karar verdim. Ama hareket edince çok net ayırt ediliyor başka şeylerden 🍀
Gulfeem 15-16 da seyirme gibi hareketler hissetmeye basladım 19+5 te ilk tekmesini hissettim 20+2 dede dısardan hareketlerini izlemeye basladık bagımlılık yspiyor😂 en cok süte tepki veriyor, ne zaman süt icip otursam hareketleniyoruz🙈