brcnbyrm Merhaba bugün 12. Haftam doldu dolayısıyla da folik asit kullanıma son verdi doktorum.. ve gynoferrosanol ya da ferrum birde devit 3 yada decavit almamı söyledi.. bende gynoferrosanol ve decavit aldım fakat iceriklerine baktığım da ikisinde de folik asit var o yüzden kararsız kaldım yani demem o ki gynoferrosanolla devit 3 mu kullanmam mantıklı yoksa decavit mi kullanmam mantıklı ?
Ebrumihrimah brcnbyrm bende aylarını kullanıyorum 12. Haftadan beri şuan 21 olmak üzereyim hiç sıkıntı olmadı
Busgktp brcnbyrm ben gyno ferro sanal ve devit -3 kullanıyorum. Doktorum o sekilde bermişti. Devit-3 ün şöyle bir avantajı var damla şeklinde olduğu için kahvaltıda ekmek üstüne damlatıp tüketiyorum ve hiç rahatsız etmiyor. decavit baya büyük bir hap. Eğer büyük hap içmede sorun yaşarsanız diğerini kullanabilirsiniz. İçerik olarak bilemiyorum
Tugceonur brcnbyrm 12 haftadan 20 haftaya kadar decavit ve devit kullandım şimdi ocean momy ve decavit kullanıyorum 29+6 haftalığım
brcnbyrm Havvaozgur ikisi ağır geliyor die nette yazmışlar ondan kafam karıştı size ağır gelmiyor degil mi
Havvaozgur brcnbyrm ne gibi canım ben bi yan etki görmedim ilk başlarda kabızlık yapmıştı ama 1 2 haftada düzelmişti ondan ziyade dışkı rengi farklı oluyor o kadar ama öyle bi rahatsızlık vermiyor
Beyzan brcnbyrm ikisinde de var folik asit ama yan ürün olarak asla bı folibol ya da diğer folik asit ilaçları kadar folik asit içeriğine sahip değil. Folik asit vücudumuzda hep olan ve ihtiyaç duyduğumuz birmadde olduğu için gebelik boyunca az az takviye almamız da iyi oluyor. Emin olun uzmanlar onların oranlarını hesaplamıştır. İçiniz rshat olsun bebesiniz de sağlıkla gelsin inşallah 😍
Girlsmomm brcnbyrm bende ikisini kullanıyorum hiç bir yan etkisi de yok netten bakmayın alın kullanın farklı bir etki görürseniz Dr unuza söylersiniz
brcnbyrm Havvaozgur yok iste mide bulantısı halsizlik bi suru sey yazmışlar da ondan sormak istedim cok teşekkür ederim ilginiz icin 🥰
brcnbyrm Busgktp anladım yok hap içmekte sıkıntım yok da sadece içeriklerinden dolayı acaba oldum ondan sormak istedim ama anladığım kadarıyla hepsi aynı zaten 😊
Hilal-Dzc Bende ikisini kullanıyorum ağır gelmedi, şimdi ilaçlarımı değiştirdi kendi doktorum. Demir ilacı içtikten sonra suyu aralıklarla içmelisin mide bulantısı yapmasın.Birde vitamin sonrası doktorum bol su için demişti 😊
brcnbyrm Hilal-Dzc tesekkur ederim bu bilgi de güzel oldu benm icin 😊bu arada duzce de mi oturuyorsunuz 🙈
mucizemm01 brcnbyrm Ben Omega Yagları bulunan İmom kullanıyorum kahvaltıdan sonra ( Folik asit iceriyor ) Devit Kullanıyorum artı gyno ferro sanol kullanıyorum. 23. haftamdayım doktorum kullan dedi zararı yokmus
Mrveykt Gyno ferrosanol demir ilacı o nu mutlaka kullanman gerek. Diğerini değisdirebilirsin ben omega 3 kullanıyorum ama doktorunuzla danışın derim 😊
brcnbyrm Mrveykt yani bugün ilk başladım bakalım eğer vücudumda yan etki yaparsa haftaya gittiğimde söylerim değiştiririz 😊
brcnbyrm Beyzan evet doğru diyorsunuz teşekkür ederim bugün başladım ikisine de zaten rabbim hayırlı bi şekilde hepimizin çocuklarını kucağına almayi nasip etsin bizlere 😊