2cocukluu merhaba, 35+1 de kontrole geldiğimde nst de sancı ve 1,5 cm açıklık ile hastaneye yatışım yapıldı doktorum seni eve gönderemem doğum sancın başlamış dedi. Hemen serum takıldı ciğer geliştirici iğne yapıldı ve dil altından ilaç verilerek sancılarım kontrol altına alındı. Ertesi gün eve ilaç vererek beni kendi isteğimle taburcu etti ama 2 gün sonra ilaçlarım bitince tekrar sancım başladı de hastaneye geri geldim nst yine sancım çıktı ve tekrar yatış yapıldı bugün 4. Gecem olacak hala hastanedeyim sancılar kesilmiyor hem yalancı hem gerçek sancılar karışık oluyor vajinam çok ağrıyor bebek aşağıda olduğu için bazen adım bile atamıyorum. Sizin 2. Gebelik ve açılma olmadığı için daha tecrübeli olursunuz tabi ama içinizi ferah tutmaya çalışın ağrınız artarsa zateb duramaz gidersiniz benim ilk gebelik ve başından beri riskli olduğu için yatırmak zorunda kaldı rahim ağzında kısalık da var.